CUM SĂ VĂ DAȚI SEAMA DACĂ AVEȚI NEVOIE DE FRÂNE NOI
În trecut, zgomotele produse de frâne, cum ar fi un sunet de metal care macină, un zgomot și scârțâituri, erau semne evidente că sistemul de frânare nu era în stare bună. În zilele noastre, datorită tehnologiilor de frânare emergente și a noilor materiale care conferă plăcuțelor de frână o durată de viață mult mai lungă, zgomotele nu sunt întotdeauna semnalul clar că frânele trebuie înlocuite. Cu toate acestea, oricând vehiculul dvs. scoate sunete pe care nu le-ați observat înainte, este o idee bună să îl faceți să fie verificat de un profesionist. Când este timpul să vă reparați sau să înlocuiți frânele, vehiculul dvs. va prezenta simptome precum:
- Luminițe de frână sau ABS aprinse pe tabloul de bord
- Zgomote în timpul opririi
- Sunet metalic sau de măcinare atunci când frânele sunt aplicate
- Dificultate în apăsarea pedalei de frână
- Tremurături ale pedalei sau ale volanului atunci când apăsați pedala de frână
- Pedală moale, joasă
- Distanță mai mare la oprire
- Dacă autovehiculul dvs. prezintă oricare dintre simptomele de mai sus, contactați experții nostri pentru a putea evalua în mod corespunzător orice problemă de frânare a autovehiculului dvs.

SUN AUTO SERVICE AUTO PROCESUL DE INSPECȚIE A FRÂNELOR
Sistemul de frânare este un sistem complex care are mai multe zone care trebuie inspectate pentru a finaliza o inspecție a frânelor și pentru a asigura siguranța fiecărui vehicul. Atunci când ajungeți pentru prima dată la centrul nostru de service, un consilier de service vă va pune întrebări și vă va cere să descrieți orice problemă de frânare pe care o aveți. Furnizați cât mai multe detalii legate de scârțâituri sau altfel de zgomote. Făcând acest lucru, tehnicianul va avea o idee mai bună despre ce problemă poate fi și la ce să se uite în mod specific, în timpul inspecției.
După ce se asigură că vehiculul nu prezintă probleme imediate de siguranță, tehnicianul va testa vehiculul dumneavoastră. Testul de conducere este menit să reproducă orice simptome pe care le-ați observat, precum și orice alte simptome care ar putea indica faptul că sistemul de frânare are nevoie de atenție.
După ce se întoarce de la testul de conducere, tehnicianul va trage vehiculul în zona de service și îl va așeza pe suportul de service, astfel încât toate cele 4 roți să poată fi îndepărtate pentru inspecție. Deoarece frânele funcționează la unison de la față la spate, acest lucru impune necesitatea de a inspecta toate componentele frânelor. Tehnicianul începe cu o inspecție vizuală completă, verificând cilindrul principal, amplificatorul de frână, conductele de oțel și de cauciuc, starea lichidului de frână, etrierii, plăcuțele de frână și rotoarele/tamburii. Cu ajutorul unui instrument specializat pentru frâne, tehnicianul va măsura grosimea fiecărei plăcuțe de frână și va folosi un micrometru pentru a determina grosimea rotoarelor. Pe baza recomandărilor producătorului, rotoarele de frână trebuie înlocuite odată ce au trecut de un anumit punct de uzură. Un rotor care este prea subțire, nu este capabil să disipeze în mod corespunzător căldura rezultată din frecare.
În plus, etrierii de frână nu pot parcurge decât o anumită distanță înainte de a se produce daune. Dacă plăcuțele de frână sunt prea subțiri și sunt combinate cu un rotor uzat dincolo de un anumit punct, pistonul din interiorul etrierului se poate extinde prea mult, ceea ce duce la deteriorarea etrierului. Odată ce toate zonele sistemului de frânare sunt inspectate și măsurate, se va face o recomandare cu privire la nevoile vehiculului și la modul de reparare corectă a frânelor.