PROCESUL NOSTRU DE REPARARE A MOTORULUI
Serviciile de reparare a motoarelor includ mai multe teste și inspecții diferite pentru a identifica cauza și a repara corect problema. Vehiculul are puțin ulei de motor sau lichid de răcire? Reparațiile sunt legate de o defecțiune a unei garnituri sau a unei garnituri de etanșare care cauzează o lipsă de lichid? Alte preocupări, inclusiv probleme de combustibil sau de aprindere care duc la alte probleme interne, vor fi, de asemenea, luate în considerare ca o posibilă defecțiune.
Odată ce toate problemele externe ale motorului au fost inspectate și evaluate, testarea se mută la funcționarea internă a motorului. Testele efectuate asupra funcționării interne a motorului pot include un test de compresie a motorului, un test chimic al blocului pentru a detecta defecțiuni ale capului sau ale garniturii de cap, teste de scurgere a cilindrilor și inspectarea componentelor de sincronizare.
După ce au fost efectuate mai multe teste și tehnicianul a reușit să izoleze zona care prezintă probleme, se efectuează teste suplimentare în acea zonă specifică pentru a determina cauza exactă a problemei și modul în care aceasta poate fi remediată cel mai bine. Multe reparații ale motoarelor de autovehicule din zilele noastre sunt legate de probleme de sincronizare atât la motoarele cu lanț, cât și la cele cu curea.
A doua cea mai frecventă cauză a problemelor motorului este cauzată de defectarea unui cap de cilindru sau a unei garnituri de etanșare a capului de cilindru. Deși mai puțin frecvente la multe dintre vehiculele de astăzi, defecțiunile mai mici ale motorului duc la necesitatea de înlocuire în majoritatea cazurilor.
DE CE ESTE APRINSĂ LUMINA DE VERIFICARE A MOTORULUI
Atunci când se aprinde becul de verificare a motorului vehiculului dumneavoastră, aceasta se datorează faptului că un senzor a semnalat computerului intern al vehiculului că există o funcție care funcționează în afara specificațiilor normale. Când lumina se aprinde, în calculator sunt stocate coduri de diagnosticare. Codurile vor rămâne stocate în sistem chiar dacă lumina de verificare a motorului se stinge.
Atunci când lumina se aprinde, este probabil ca ceva în cadrul sistemului de emisii să fie în neregulă și vehiculul să emită mai multe emisii decât este acceptabil. Un vehicul cu lumina de verificare a motorului aprinsă nu va trece testul de inspecție a emisiilor sau de smog.
Cauzele comune ale unei lumini de verificare a motorului includ:
- Capacul de benzină slăbit
- Convertizor catalitic defect
- Senzor de oxigen defect
- Senzor de debit de aer în masă defect
- Bujii sau fire de bujii deteriorate
